Wednesday, April 8, 2009

G.E.D.I.K

suatu ketika dulu...dia pernah rapat dgn aku.
dulu katanya...aku nie sukar untuk dimengerti
apa mahuku...
namun kini...dia katakan yg dia cukup mengenali aku.
malah katanya....aku nie gedik or pape la yg sewaktu dengannya.
buat pengetahuan kamu....aku xpernah berubah!!!!
memang aku sedar....cukup sedar diri
aku tak layak berada dikalangan perempuan yang cantik dan hot..
namun...bukan jenisku terhegeh2 pada lelaki.
kamu tak tahu...maka kamu menuduh aku semahumu
kadang-kala kita kena ingat...
apa yang kita lihat...tak semestinya apa yang sedang berlaku
aku tak mahu membebankan masalahku dibahu orang lain...
pernah dulu aku dikatakan hanya mengingati kawan bila dalam kesusahan.
bukan itu niatku.
Demi Tuhan..
padaku...teman....adalah suatu anugerah yg tak ternilai harganya
kini...walau apapun alasanku...aku harus hadapinya sendirian
tanpa kamu mengetahui....
dalam sedar...aku telah lama kamu sisihkan dari hidupmu...
kini...aku mohon...
janganlah kamu kembali dan hanya menunding jari padaku
andai aku katakan yang aku gembira dengan segala hinaan yang org lemparkan padaku...
maka...aku bukanlah manusia yang normal.
namun...hanya ucapan terima kasih yang mampu aku ungkapkan atas segala penghinaan yang aku terima


TERIMA KASIH UNTUK SEGALANYA!!!

4 comments:

kaisu said...

come babe!
aku x pernah ckp kamu gedik..
kamu yg salah anggap akan kata2 ku..
cuba fahami apa yg cuba nk di sampaikan..
jangan membuat andaian mengikut pemikiran sendiri...ia pasti akan memakan diri...
dan percayalah..
aku x pernah mencampak kamu kelaur dari hidup aku...

bAbY_LeEcH said...

en.kaisu:
abis...apa yg cube kamu smpaikan??? cube kamu beritahu aku??
aku da lame tak amikpusing apa yg org nk katekan ttg aku.slagi aku hepi dgn caraku...aku akan teruskan.
kamu xpernah???
apa katamu??

kaisu said...

yer...tu suma paksaan semata2...
aku anggap ia sebagai rehat..
dan kini aku kembali semula..
menagih kasih syg dari kamu...
mampukah?

bAbY_LeEcH said...

en.kaisu:
"sekali perasaan itu pergi...ianya takkan kembali semula seperti dahulu".

bukan ke itu kata2 kamu??
aku bkn pmpuan yg sesuai utk org yg baik seperti kamu.aku xlayak utk sesiapa pown sebenarnya.
hidup aku kini...hanya utk diri aku sdiri...aku xkesah andai xde siapa yg mengerti