Thursday, April 9, 2009

10 jari kususun rapat...MAAF jua kupohon darimu atas segala kekhilafanku

MAAF!!!!
hampir setahun yg lalu...aku pernah disakiti.
hatiku diguris luka....dalam.
perasaan ku dicampak jauh nun kelaut mati.
aku jatuh tersungkur...menyembah bumi.
namun...pabila aku bangkit...
aku bertekad xkan pernah menyerah kalah.
aku semakin 'heartless'.
tak mahu lagi dikecewakan sedemikian rupa.
namun kini....tarikh itu semakin hampir.
semakin ia mendekati aku...semakin aku terasa kerdil.
dan kini...aku baru sahaja mengecewakan perasaan seseorg.
maafkan aku.
bukan niatku utk mengecewakanmu...cuma aku takut.
bukan aku tak sayangkan ape yg aku miliki kini.
cuma..aku tak mahu menjalinkan perhubungan demi utk membalas dendam.
skali lagi...maafkan aku.
aku kini...bukan seperti aku yg dulu.
aku kini semakin liar...
malah aku sendiri merasakan yang aku sukar mengawal diriku kini.
aku melakukan apa sahaja semahuku.
kau terlalu baik untukku.
aku tak mahu kau disakiti.
lebih2 lagi aku yang menyakitimu.
aku tahu...kau akan kecewa bila mengetahui perkara duduk yg sebenar.
demi kebaikan bersama....
aku pohon..kau relakanlah segalanya.
biarkan aku pergi...benarkan aku dengan caraku......

5 comments:

kaisu said...

kini semakin liar??
ngaauummm!!!
huhuhuh!!!normal la tue...

bAbY_LeEcH said...

en.kaisu:
maaf...aku dah lama buang sifat liar aku.da jauh aku cmpak dari hidup aku.

namun kini...sejujurnya aku tertekan.aku xmampu utk berubah..

biar cinta itu tiada...biar kasih itu pergi.aku ttp xakan berubah.

xmahu lagi mengharap kasih.berubah demi yg tersayang konon!!!pastu...ditinggalkan. ahhh...no!!

kaisu said...

hahahahah!!!!
bgs2!!!
camtula baru kuat...
jangan cepat hanyut dgn perasaan...
FIN da besh!!!

bAbY_LeEcH said...

en.kaisu:
kamu menasihati aku....atau menasihati diri sendiri??

aku atau kamu...yg cepat hanyut dibuai perasaan???

lalalala~

kaisu said...

yer...itu mmg aku..
x dinafikan...

x salah kite nasihat sesama insan..
kadang2 manusia ni lupe diri.. dan sentiasa pk apa yg dier buat adalah yg terbaik..
sedang dier x sedar..ada orang lain yg lagi better dr dier..
cepat sgt berasa selesa..