Wednesday, March 25, 2009

PERPISAHAN TERASING

BUKAN MAHUKU HANCURNYA ASMARA MENJADI DEBU.
BUKAN PINTAKU, TAKDIR BERSERU KAU BUKAN LAGI KEKASIHKU.....
jika ini kisah cinta, ia adalah hikayat terhebat & anugerah jiwa terindah yang paling menyakitkan.
setelah jauh bertatih, berjalan dan jatuh...kemudian bertongkat bangkit menongkah takdir.
segagah kudrat...sekuat azam aku pertahankan.
namun kalau sudah tiba detiknya simpulan cinta ini terlerai, aku hanya mampu pasrah. berserah...
aku sambut tenang muktamadnya takdir percintaan yang pernah aku miliki tanpa membebankan khilafnya kepada sesiapapun.
siang dan malam kini adalah satu.
sesaat masa terluang, berabad jiwa ini merasa kekosongan.
sayangnya,tidak semua mata hati menyenangi ceritera cinta ini.
masakan pipit selayaknya terbang bersama enggang.
manakan mungkin belacu disanjung tinggi seperti sutera.


p/s: bbukan niatku sengaja mahu kalian turut serta berkabung pada rasa kehilangan yang aku tempuhi. sungguh!! aku hanya mahu memberi pengertian kepada sesiapa yang sudi mengerti.

3 comments:

kaisu said...

aku juga sudah mula rasa akan kehilangan...masih lagi berfikir..patutkah aku?

bAbY_LeEcH said...

en.kaisu:
kehilangan org yg disayangi...mana mungkin manis spt gula.

perpisahan yg terjadi...ibarat kilat yg tiba2 datang menyambar.

di mulut...terpalit senyuman indah. namun nun jauh di lubuk hati...hancur hanya Dia je yg tao

kaisu said...

sedey2....
xper... let it gone...
juz go wit the flow..
hehehehe! chill!