Monday, March 23, 2009

Tagged

1. ciri lelaki idaman anda:
-humble
-bukan seorang yang TANGKAI JERING
-penyabar (sbb aku sgt suka buat org lain marah!!)
-athlete / musican (tapi xdapat pown!!)

2. lelaki yang tidak pernah anda minati sepanjang hidup:
-cakap besar
-prasan macho
-blagak dgn harte pinjam
-MAT REMPIT!!

3. perasaan anda sekiranya keluar dgn orang yang anda minati:
-hepi larr....raser cm xnak balik je. nak tengok muke die puas2. walaupun sekadar duduk lepak kat kedai mamak...rase enjoy je...bahagia...n lgsg terlupa apa itu buhsan. lalalala~


4. tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda:
- Taj Mahal....menyemai cinta sebagaimana sebuah kisah percintaan pernah bersemi disitu dolu2. hehe~


5. barangan/sesuatu istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia:
-bantal busuk aku (kalu die nak la kan. tapi dah lame aku xde bantal busuk.ngeeee~)

6. Tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda:
aku xtao nk nyanyi lagu pe utk die...sbb lagu2 yg aku mnat...smer sdey!!
-tak bisa memilihmu (6ixth sense)
-lips of an angel (hinder)

7. Individu yang anda tag dan mahu mereka buat 6 perihal ini.
-xde....

3 comments:

kaisu said...

tiru lagu owg...xmalu!!!

bAbY_LeEcH said...

en. kaisu:
u noe me better...sape yg minat lagu tu dulu???

so....sape yg tiru sape skunk nie???

lalalalala~

kaisu said...

ceh!
owg mmg da minat lama la..
cuma malas nk tunjuk...
ok!
kalo cam tu jum kite karaoke kite tgk sapa nyanyi paling bgs kagu tue..
ada brani?