Wednesday, March 4, 2009

aku perlukan hiburan.....

bangun pagi....bersiap tuk ke klas.
NERVOUS!!!
hari nie...ada presentation + interview
presentation itu sgt menggusarkan. bkn aku je...malah seluruh ahli kumpulan aku.
kerna dari kump. yg pertama...mereka sgt mengagumkan (lelaki plak tu - lagi la kagum).
tapi yg pasti...bkn student fakulti aku la kan~
presentation yg simple...tapi menarik. energetic.
ahli kump. aku....kiranya semua blh bercakap.
pada aku....xkan ada sebarang masalah yg berkaitan itu.
tapi...gara2 group sblm kami yg dengan pandai nyer mengambil masa selama 1 jam...utk presentation mereka...
Dr. Baharu itu telah kehilangan moodnya!!
sblm memulakan presentation...kami telah di "HENTAM" oleh org tua itu.
hanya kerana terlebih rajin.
aiyooo...rajin pon salah. malas lagi la salah.
die minta print out slide sahaja tapi kami2 yg rajin nie...siap wat full paper tuk die.
itu pon salah!!!~

komputer...tak berfungsi dgn baik....kami jugak yg disalahkan!!

lagi sekali....
aku sudah merasakan darahku tersirap dimuka.
dengan hati yg bengkak...aku mengambil alih tugas Yana.
aku membuat sesi penggulungan.
"sekian sahaja presentation kami selama 30 minit"
merupakan ayat terakhir yg keluar dari mulut aku.
ape lagi...satu dewan kuliah dipenuhi dengan derai tawa
kebengangan yang meluap2 telah membuatkan mulut aku tercabul dengan sendirinya!!
hah!! amek ko!!
die dengan slumberland nyer...bagi B je utk presentation kitorang.
group pertama dari 12 group yg telah buat presentation.
lagi aku panas hati!!
before nie....ader group yg lagi hampeh dari kitorg....but yet....paling trok pown dapat B+.
hanye kerana die bad mood....takkan la kitorang yang jadi mangsanya!!
dan aku...dengan hati yg kering....
keluar dari dewan kuliah ketika die tgh bercakap yg tah pape kt depan tu.
aku sgt malas nak mendengar.
seterusnya...aku menuju ke tmpat interview!!
sekali lagi malang menimpa.
aku yg ayu nie (aku tao la aku xayu...cuma hari nie aku berbaju kurung)...terpaksa menapak ke tingkat 5 dgn menggunakan tangga!!
lif ROSAK!!
OMG.....rase macam nak menyumpah seranah je...
tapi masih boleh bersabar.
interview???
kite tunggu dan lihat.

3 comments:

kaisu said...

rilek2...
cool!!!
x baik marah2....
tu sumer dugaan..
wahahahah!!!
yang penting kite dah buat tugas kite..dah berikan yang terbaik..

bAbY_LeEcH said...

huh!! klu ikut hati...mao aku baling dgn kasut tumit yg aku tgh pake tyme tu.

kaisu said...

rilek2...
tu sume dugaan...
kalo baling kasut pown x dpt pape..
kena buang adala..
hehehehe!