Monday, March 2, 2009

aku ke...kamu ke....

aku dan kamu....bagai laut itu
mana pantainya???
aku dan kamu....bagai bumi itu
mana udaranya???
aku dan kamu....bagai bulan itu
mana pungguknya???
aku dan kamu....bagai mimpi itu
mana jaganya???
namun aku pasti......
aku dan kamu....bagai hidup ini
yang mampu mengukir kenangan
aku dan kamu....bagai musim itu
yang mampu mencipta kematangan
aku dan kamu....bagai kembara itu
yang mampu menggapai kenyataan
kerna kita seadanya manusia semata-mata....
juga mahluk Tuhan

4 comments:

kaisu said...

semoga berbahagia..
amin..
bagaimana laptop kamu?
sudah berjaya dipulihkan?

bAbY_LeEcH said...

en.kaisu:
hah?? laptop?? ntah.aku xtahu pkembangan.haha~

bahagia?bahagiakah??aku tetiba rasa nk menulis serupa itu.itu je idea yg hadir. owh~ mgkin kamo tidak paham....

kaisu said...

xper...nanti aku cuba tanyakan khabarnya..
heheheh...

kita bleh tahu perasaan org itu melalui kata2nya..
kamu mengambarkan sesuatu..

bAbY_LeEcH said...

en. kaisu:
aku mgambarkan sesuatu???
bukankah kamo sgt mengenali aku??

maka....aku tetap aku. macam dulu. xde ape yg berubah.

tapi...kalu kamo btol2 hebat....tekA la. ape yg aku cube smpaikan sebenarnya.kamo kan dr.