Wednesday, February 11, 2009

Titian MALANG

dah lame tak ade entry baru kan???
baru minggu lepas aku tergelakkan seorang teman yang mana hanponnya terpakse masok workshop. jahat kan??
tapi...malangkan tak berbau.
nie larrr nak cerita nie...aku xde entry baru...bukan sebab bz (memang takkan nyer!!). tapi sebab laen.
Laptop rosak.....
huwaaaaa....
aku dah g tanye kedai. RM600-RM800 kot!!! adoyai....bley kayap aku camni. baek aku beli baru....
nampak gayenye...aku terpakse la meng'extend' plan nak kuar keta pas final nirh!!!
dan...aku bakalan dileteri oleh 'si penaja' . tapi bukan salah aku pown!! serius!!!
ntah la~
dari malam tadi aku terasa biul. huh!! ape la malangnye nasib...

7 comments:

kaisu said...

salah seorang kawan ku pandai dlm membaik pulih laptop..
mungkin dier dpt membantu kamu...
aku bleh gunakan nama aku tuk mendapatkan harga yg lebih murah..
kalo sudi...

bAbY_LeEcH said...

aku...masih ke blh berhubung dgn orang yg sudah dipunyai spt kamo???

aku pening larrr...laptop xde.thesis menunggu

kaisu said...

hurm...berat kes kamu nie...
x salah kalau nk berhubung...
ni no fon nyer...0176120147
namanye khair...cubalah..

bAbY_LeEcH said...

tak salah?? bukan kamo pernah cakap...

"kalo xde pape yang penting...tak yah contact kamu. coz gf kamo TAK SUKE!!"

aku sekadar memegang janji.

neway...thanx.aku akan cuba

kaisu said...

heheheh...
sebenar nyer situasi tu aku berada di depan dier..
so aku terpaksa ckp begitu dkt kamu coz nk yakinkan dier..
maap! aku terpaksa utamakan dier..

bAbY_LeEcH said...

aku tak pernah salahkan sesiapa. terpulanglah. setiap orang ade keutamaan masing2.

kaisu said...

thanx coz memahami...
aku tahu kau mmg baik hati...
thanx coz berikan aku kegembiraan..
walaupown sekejap..tapi aku amat menghargai nya..