Monday, February 16, 2009

Aku tengah berusaha la ni!!

sejak masuk ke UKM 3 tahun yang lepas....hanya teman2 yang mengenali aku sejak dari hari pertama sahaja yang berpeluang nengok aku berambut panjang. kan...kan...kan...btol nie...aku bukan senang nak simpan rambut panjang. seumor hidup aku....hanya 3 kali je rambut aku melepasi paras bahu. hehe~

tapi....tak la sepanjang mase aku berambut pendek. yang sedang2 je. ahakz. bukan menjadi tren.... tapi macam dah jadi habit..... biler frust jerk... aku akn g saloon utk gunting rambut. pernah sekali...aku menggunting rambut HAMPIR botak!!! tapi bukan sebab frust... sebab dianiaya oleh seseorang.

kini....aku kembali berusaha membela rambut yang pada aku sangat lambatlah nak ditumbuhi. aku pernah berjanji dengan teman2 suatu ketika dahulu yang aku takkan mengguntingnya sampe graduation day!!

bley caye ker??? haha~ aku pown tak tao le. tapi yang pasti aku tengah berusaha. dah melepasi bahu pown!! tapi....lepasi bahu version aku la kan....nipis ya amat. rimas. tak pe..... lihat je nanty.... akan aku buktikan.... dan akan aku bagi korang lihat.... aku berambut panjan. ngeeee~

5 comments:

kaisu said...

wah!
x sabarnyer....
saya aku mmg menantikan rambut panjang kamu itu...

masih tersimpan rapi pix kamu berambut panjang itu..alamak!
kantoi..

bAbY_LeEcH said...

pic?? hah?? pic aper???kamo mengenali aku ketika itu rambutku sudah pendek

kaisu said...

mmgla syg...
tp aku ada memiliki pix kamu yg berambut panjang...
huhuhuh....

bAbY_LeEcH said...

wah....camne kamo memilikinye???ako macam tak tao jerrr.....

musykil2....

kaisu said...

ada la....
jangan kamu lupa...
malang skali aku xkan memulangkan nya kembali kepada kamu..
kerna ia sudah pown menjadi hak milik aku...