Tuesday, February 24, 2009

aku dipanggil untuk interview???

3.40petang:

aku masih lagi dalam keadaan blur. act...aku baru jer kuar dari exam Ekonomi Malaysia pukol 3.20 tadi. masuk je lab...hanpon berbunyi. orang tu tak reti sebut name aku larrr....aku sangkekan membe2 yang sengaje nak main-mainkan aku. rupenya panggilan tue dari satu syarikat yang meminta aku untuk pergi interview!!! nasib baik aku tak marah orang tue.

next week!!! adoiyai....terkejut aku. terkedu sampe aku tak dapat tangkap name syarikat tu even orang tu dah sebut lebih dari 3 kali. dengan muke tak malunye aku suh orang tu eja name syrikat tu. sengal!!! wat malu kaum je.......nasib aku tak kena banned!!

2 kesalahan serius yang aku lakukan dalam mase tak sampai 5minit.

1-hampir-hampir nak mare orang tu
2-aku suruh orang tu mengeja name syarikat tu

tapi....orang tu pon wat salah gak:

1-tak reti sebut name aku. sengal ubi!!
2-bley plak die tersalah eja name syarikat tmpat di kerja 2 (nasib tak kene gelak ngan aku)

aku tak abes blaja lagi. nak kate result gempak.....macam tak je. malah pada aku....result aku lagi worse dari matrix dulu. kate umi....maen banyak. kate ayah.....berjalan kuat sangat. aku tak nafikan. tapi dah aku nie kan mane reti dok diam2.

yang pasti....aku cam blur lagi ni...ntah ape nak wat. jawatannye bunyi macam best...financial advisor. tapi aku kene check dulu lar kot. serve kat tenet dulu. takot nanty biler dia tanya....aku nganga

3 comments:

kaisu said...

advisor?
huhuhuh..
bagusla tue...
kamu pown mmg biaser menasihati orang nie...
gudluck babe!

bAbY_LeEcH said...

biler mase aku nasihat org?? siape??? aku yg kene nasihat ader la...

kaisu said...

owh! x ker?
hurm..
xpela..
sekurang2nya kamu ada kemahiran baru..