Friday, January 9, 2009

THESIS: makanan halal.......

bila bukak jer criter pasal thesis...aku tros raser cam nak demam. takot seyh...camner la klu xsempat siap.tapi harap2 siap la. oleh sebab itu, aku terpakse push diri aku utk ikut jadual. agar tak terlalu main2.

kini..aku tgh carik bahan utk dimuatkan ke dlm thesis aku. sekitar makanan halal. act....aku still lagi mencari tajuk yang sesuai. cadangnye nak wat dari sudut pengguna. so...bley wat questionaire. nanty senang ckit nk wat huraian. juz based on result questionaire 2 jerk.

semalan...setengah hari aku di library n pusat sumber fakulti (rajin kan???). mencari bahan2 yang mampu membantu aku membuat thesis. tapi tak banyak yang dapat membantu. kate penyelia aku...search dari internet. aku menghadap laptop nie sampe kol 5.30 pagi.tapi ape bahan pown tak pat. maner tak nye....lain keje yang aku wat. hehe~

2 comments:

Unknown said...

Rebus TaK Empuk....

Saya terjumpa blog awak bercerita psl thesis makan halal. Saya Alif, student master Uitm pun tgh wat research on halal logo. Please contact me 012-2973043 or email me at alif_faizi@yahoo.com supaya kita bole share something about the topic. TQ

jOhORiAn said...

cane thesis ni?? saya wt thesis pasal pemuliharaan makanan tradisionla masy bugis.. ade pape x y bleh share ngn saye??