Friday, January 9, 2009

hanpon baru??? nak jugak!!!

aku raser...hati aku sangat jahat.tersangat....
sem nie....aku gelar...."sem tekno"
bebudak nie cam kaye jerk....smer membe2 ako pakat tukar hanpon.
adoiyai...jelesnyer...
aku traser cam nk beli jugak jerk....hehe.
aku teringin sgt satu hanpon 2.
dolu...aku pernah manghasut seseorg tuk beli hanpon tue...dan dier telah membelinye.
wakaka~ sangat jahat.
kini...member2 aku telah membeli hanpon seumpama itu.yang old fashion ckit lar..tapi still slide.
huh~jeles....jeles....
ishh...jahat btol atie aku nie.
tapi ok lar kan....sem nie aku tak bershopping.
bukan da tukar hobi....juz takde pape yang baru....smer old stuff.buhsan la plak.
so....tak salah klu aku pi rembat 1 lagik fon.
mgkin beli 3 skali kot...ntah2 lebey.haha~
1 utk umi....1 utk adik...1 utk ako....1 utk...oppss~jgn harap!!

7 comments:

kaisu said...

nk jual hanfon...
nak?
amikla...
harga ti kite bincang?
berhajat nk amik C803...

bAbY_LeEcH said...

c803 tue camner??
bincang??kite??ader ker peluang 2?

kaisu said...

sony ericsson yg 8 megapixel tu..
huhuhu..
harga dier 2k lagi..
wahahah!!
bincang kt cni xleh ker?
heheheh...

bAbY_LeEcH said...

ahakz...tak kesah pown. wow!!!2k?? xper la...orang dah keje. kite nie???mimpi pon blom tentu lagi...haha~

kaisu said...

heheheh...rasanyer kena tunggu harga dier trun skitla..
bru bleh beli..
huhuhu...
alar...ada rezki dptnyer..
dun woryla...
pekata saya jual hp saya dkt kamu
1k..pastu tmbh lagi 1k da bleh beli hp tue!!
wahahahaha!!!

bAbY_LeEcH said...

hah!!okey jer....tapi dlm mimpi lar yek

kaisu said...

apsal plak?
xnk ker?
hurm...
okla kalo camtu...