Saturday, January 10, 2009

rezeki itu pemberian dari-Nya

aku pernah punya cinta...memiliki perasaan bahagia...
sampai suatu ketika...semuanya hilang dalam sekelip mata.
mulanya...aku tak mampu nak terima. kurasakan segalanya begitu asing padaku.
namun akhirnya aku redha. pasti Dia ada agenda yang lebih baik buat diriku. tidak lagi aku toleh kebelakang. biarlah segalanya berlalu. sejak itu...aku lebih banyak menghabiskan masa dan duitku dengan berjalan....melancong dan bershopping. seronok.

.....tiada lagi cinta...tak perlukan cinta atau kasih mesra......

siapa kata aku tak enjoy??? tu...citer sem lepas. sem nie...alhamdulillah. rezeki makin murah. semakin mencurah. aktiviti berjalan masih macam biasa. arie nie...aku memborong sakan dengan umi. huhu~ sampe tak masak kat umah. riban gak abis. huh!! klu slalo camni...bley bangkrup.

4 comments:

kaisu said...

enjoy ur day!
janji hepy...
chayok2\!!!

bAbY_LeEcH said...

enjoy...tapi kalu da sengkek....jenuh la plak

kaisu said...

kamu masih blaja...
stakat sengkek..
masih byk lagi sumber...

bAbY_LeEcH said...

banyak sumber???
kalu disuruh senaraikan 3 pown...blom tentu lagi ade.