Wednesday, January 7, 2009

Final Year...Thesis...Arrghhh!! Stress!!

blog nie...bermula dalam keadaan diri aku yang huru-hara.
tercipta sebagai pengganti kepada teman bicara.
aku senang.
bercerita ape saja. tak ada yang merungut.
kini...aku KRITIKAL.
berada dalam tahun akhir pengajian belum menjamin pekerjaan.
krisis ekonomi kian terasa.
dalam tempoh yang hanya tinggal beberapa bulan lagi..aku perlu menyiapkan thesis.
runsing.
tak senang nak menyiapkannya.
banyak tenaga yang perlu diperah disamping komitmen yang tinggi.
sekali lagi..aku bakalan muntah.
asik berumah di pusat sumber selain daripada library.
aku rasa...akar rambutku dah mati. agaknya la.
sebab tak reti-reti pulak nak panjang rambut nie.
nie semua gara-gara stress.
ahh...kalau suruh aku buat hipotesis..nie la jadinya.
yang pasti..aku perlu tabah.
semoga hari esok akan lebih indah dari semalam.

9 comments:

kaisu said...

gudluck for ur study...

afiq said...

yarrgghhh..

same wif me tension..

hahahaha..

anyway jiwa jgn kacau, ati mau tenang kay!! ^_^

bAbY_LeEcH said...

en.kaisu:
thanx

afiq:
i raser jiwa u yg kacau. u bz memanjang....sem nie...KP (dgn AMY) + thesis...gud luck babe!!

kaisu said...

jangan luper dtg wedding ap this weekend..
hope to see u there...

bAbY_LeEcH said...

saye baru jerk tao yg AP nk kawen siang td.pesot kal.klu tak...mmg xtao pon.

tapi...mgkin xpat pegi kot.ade family matters.sorry 2 say dat

kaisu said...

owh..
saya yg menyuruh dia memberitahu kamu..
dah agak dah kamu mesti ridak tahu...
xpela...
sekurang2nya kamu dah tahu..

bAbY_LeEcH said...

owh...thanx sbb teringat nk gtao.br kejap td msg ngn pesot.wutever it is...i'll try my best utk pegi.klu xsesat lar...huhu~

kaisu said...

dier buat kt dewan pmkj kajang..
xkan da x ingat jalan g lib kajang?
hurm....flashback!!!

bAbY_LeEcH said...

dewan 2 ktner???lib igt la.tapi xpnah la plak pegi dewan 2