Monday, January 5, 2009

Tahun Baru dan Azam...Perlu ke??

selepas 5 hari melepasi tahun baru...aku baru berkesempatan menekan papan kekunci. bz ker???tak lah. cuma tak sihat. sejak 30 Dis aku kmbali ke UKM...demam tak kebah2. dalam kesibukan menghadapi permulaan semester...bapa saudaraku telah pergi menghadap Ilahi. dalam keadaan yang tak bape nak sehat 2...aku gagahkan jua diri ni memandu sampe ke Sg. Petani. penat.


bila tiba tahun baru...semua org sibuk buat azam baru.azam je....tapi yang lame blom tentu terlaksana. kalau aku...aku membuat azam setiap kali bukak sem baru. azam sem lepas dah tercapai...huhu~


tahun baru...banyak benda nk kena pikir. byk tempat yang nk dituju. byk jugak duit yang perlu mengalir keluar. awal sem macam nie...makanan kat kafe tak laku...shopping complex penuh...biase lar...loan kluar. aku....da penat pusing satu kl. tapi tak banyak yang aku berkenan...itu tandanya...aku tak banyak berbelanja. huhu~

SALAM TAHUN BARU!!!

No comments: