Friday, May 22, 2009

ENTRY ke-85

rebus tak empuk....setelah puas menelek kamus dek kerana buhsan...hanya ini yang aku perolehi. rebus tak empuk. name yang biase2 jer...tapi byk maksud yg tersirat. blog nie blum lagi setahun....dan blum jugak mencecah ke angka seratus entry-nya. namun...aku rasa aku perlu melangkah.


bermulanya blog ini kerana sesuatu.dan berakhirnya juga kerana sesuatu. bukan aku tak cinta....cuma keadaan yang memaksa. blog nie....merupakan diary hidupku. segalanya ku luah disini. segala perasaan.... setiap rasa... semuanya tercoret disini.


namun kini....segala rasa...setiap gelora itu seolah tidak lagi terucap....bukan aku berpaling. cuma setiap perkara itu pastinya ada alasan yang tersendiri. salam kasih....salam cinta.

2 comments:

HanG LeKiR said...

nice 2 know you...next interview katne plak kite nk g ye?

bAbY_LeEcH said...

haha!! papehal roger je k...