Monday, May 11, 2009

campur aduk

siang dan malam hadir silih berganti....bertahun telah berlalu. Alhamdulillah kini aku telah selesai menunaikan kewajipan aku demi mengejar sebuah cita-cita. namun...apa yang ada dihadapan sana masih lagi samar. namun...aku yakin dimana ada kemahuan...disitu ada jalan. aku akan berusaha sebaiknya.


dalam usia 22 tahun...aku berjaya memegang ijazah. insyaallah...klu panjang umur...aku akan konvo bulan 8 nie.klu orang lain mencipta azam saban tahun bila tibanya tahun baru...aku pula beda. azam akan aku semat setiap kali aku berjaya mencapai azam yg terdahulu.


aku mmg kuat berbelanja....duit yang ayah bagi utk aku bayar muka kereta...nmpaknya kenalah aku cari semula. sebab aku dah belanja...habis!!! untuk itu...aku kenalah kerja keras sebab aku ada impian yang blom tercapai.


baru sekejap tadi aku terbaca tentang ramalan hari kelahiran. hurm...bila dibaca dan dipikr2....mmg btol pon ramalan tue pasal attitude aku. haha~ nmpak sgt attitude aku nie trok. tapi skunk aku tgh mencuba sedaya upaya utk membuang satu atttitude yg kadang2 aku sendiri naik rimas...naper la mudah sgt jadi mcm tu.


kawan2....ade yang buat baik biler die susah aje...huh!! rame nyer yg besikap sedemikian. so... aku ape lagi...sblm aku terkena....aku da kenakan mereka2 itu dulu...haha!!! kejam2...padan muker. ade hati nk gunekan aku...maaf. bukan aku berdendam, cuma aku nk korang tahu...aku bukannya bodoh. skunk nie...korang tanggung la kesusahan itu sendirian. dah tiada lagi aku untuk sama2 memikul beban kerna korang tak pernah rasa macam mana perasaan bila diri dikhianati.

1 comment:

kaisu said...

apa kes?
rilakla...
benda da nak jadik..
kite xleh nk ckp pe...
benda bukan plan pown..