Wednesday, October 8, 2008

terAKHIR kali..

"tidak perlulah kamu jaja lagi perasaan itu..."

>>> misunderstanding atau apakah??? seingatku aku bukan begitu. menjaja perasaan sendiri?? adakah itu aku???huh!!~



"aku tidak ingin memahami kamu lagi.."

>>>aku tak pernah meminta jauh sekali utk memaksa org lain memahami aku atau apa yang aku mahu.



"tidak ingin lagi ku mahu tahu kedegilan kamu.."

>>>aku dan kedegilan...memang dah jadi kuku dan isi. namun aku tak pernah menyuruh sesiapa utk mengambil tahu...


yang sudah 2....SUDAH!!
>>>terkadang....bicaraku acap kali terbabas dan menyakiti orang lain. andai aku yang menjadi punca kepada kelukaan orang lain...seribu kemaafan dariku. padaku....aku akan muhasabah diri sendiri sebelum aku menunding jari ke arah orang lain kerna aku sedar...aku tidaklah sempurna. berhentilah. biarlah segalanya terhenti di sini. tak perlulah dihangatkan lagi keadaan. yang sudah 2...sudah!!!

4 comments:

kaisu said...

nice caption!
mmg hebat..
huraian yang jelas dan nyata..
tapi..
kamu tertinggal satu perkara..
walau mcm maner pown..thanx!
coz be a part of my last dream..

sebenarnya aku cuba tuk meluahkan segalanya kepada kamu..
tapi aku rasa kamu pasti tidak akan dpt menerima nya..
xpela..

bAbY_LeEcH said...

u're very much welcome...

datz enough.

NUke_Rude said...

hmm.. tu la pasal.

selamat hari raya

bAbY_LeEcH said...

mr. nuke :
slamat arie raya nuke!!!
hurm....