Tuesday, October 7, 2008

aku dan kamu...



semakin sukar utkku berbicara...

semakin berat lidahku utk berkata-kata...

nafasku..sudah mulai tersekat.

kesabaranku kian tipis...

"Pelamin Anganku Musnah"...mgkin itu yg paling tepat buatmu. pendirian kita takkan sama. jangan kamu samakan aku dgn dirimu. bkn aku utk menunggu bulan jatuh ke riba. bkn caraku sekadar pasrah melihat diri ini rebah menyembah bumi dek perbuatan org yg kita sayangi.

"kamu sukar dimengerti"...itu kata mu. org lain juga begitu. aku tak salahkan sesiapa. dah memang aku begitu...

kata umi..aku miliki kedegilan yg sukar utk dilentur. namun bagiku...hanya kesabaran yg berjaya mematahkan kedegilanku...

padaku...kita menerima seseorg biarlah seadanya dia.

3 comments:

kaisu said...

ahakz!!!
next....

bAbY_LeEcH said...

haha...ader org yang panas dgn kata2ku.....

kaisu said...

panas?
mungkin tp x sepans hati kite..
haha!