Friday, October 24, 2008

aku bukan boneka

aku buhsan!!
aku buhsan dengan sikap kamu!!!
aku buhsan dengan penipuan demi penipuan yang kamu lakukan!!!


acap kali aku mengingatkan...jangan cuba mencabar kesabaran aku.kesabaranku yang tinggal hanya senipis kulit bawang. bukan sehari dua kita berkenalan. dan bukan sedetik cuma aku menghafal segala tindak tandukmu. jangan paksa aku merungkai segala-galanya. bila aku melakukan itu...maka semua kenangan lalu sudah tiada lagi maknanya padaku.

jangan kau pujuk aku lagi. aku dah buhsan. kerna aku tahu...kau takkan pernah berubah. aku telah lama merelakan segala-galanya. kata-katamu sudah tiada ertinya lagi padaku. lepaskan aku. jangan kau cuba utk menggenggamku. biarlah aku dengan cara hidupku. aku punya caraku sendiri.

6 comments:

kaisu said...

malang skali penipuan itu kini menjadi asam garam sebuah perhubungan...
mmg sakit..tapi itulah kenyataan..

bAbY_LeEcH said...

lebih malang lagi bila penipuan itu menjadi makanan seharian seseorang

kaisu said...

hahahah....
asam garam tu bukan makanan ker?
hurm..xper...menipu tuk kebaikan xkesah..
bohong sunat namanya..
huhuhu..

bAbY_LeEcH said...

rasernye...aku xprlukan org yg sebegitu dlm hidupku

kaisu said...

hurm..
baiklah..aku pham maksud kamu itu..
xpela..
thanx atas segala kenangan yang ada antara kita..
im apperciate dat!
gudluck in ur life..

bAbY_LeEcH said...

haha.... aku xpham mengapa terlalu ramai yg menyalah ertikan kata2ku. adakah aku terlalu bterus terang atau apakah??