Tuesday, August 19, 2008

GO TO HELL!!

aku raser...mood aku cam baek jerr pagi nie. bangun agak awal...ader org kejutkan la bagai. tapi tetibe jerr raser cam terbakar. maner tak nyer...dalam diam aku dikhianati. ceh!! hampeh!!

konon nyer la kan...aku bersalah kerna buat bende yang orang lain xsker. aku wat tue...salah. aku wat nie...xbetol. aku yang da naik mengong nie pon at last...senyap jerr la. terima je tuduhan dan cemuhan orang lain. wat bodo..walaupun jauh di sudut hati nie tarser perit.

skunk...baru aku tao. orang tunding jari kat aku...konon nyer aku yang salah. padehal...sendiri yang wat perangai. agak2 arrr weyh..macam sial dowh!!!

aku traser cam nak meletop jerrr atie nie.terbakar!!!!!

5 comments:

kaisu said...

bakar jer dier!!
biar dier rasa skit...
bajet bagus sgtla tue...
huh!!

bAbY_LeEcH said...

huh....kalu aku bakar...kene gune kapcai arrr...tapi aku pake skuter...camner tue??

kaisu said...

hurm...
skuter pown bleh gak kalo nak..
cuma kena sungguh2 skitla..
hurm..

bAbY_LeEcH said...

org kurg waras cam kamu jerkk yg kate bley...cube kamu test gne motor kamu...ade bunyi ker???kne gelak lagi ade.

kaisu said...

ada jer..
cuma kamu yg x tau..
hurm...