Thursday, July 10, 2008

pAgi YaNg GELAP

hari masih pagi...
raser nyer...masih ader teman2ku yg masih berada di dalam selimut yg lembut dan...ahh..begitu selesa skali mereka tidur.

aku seawal pagi da tpacak di fakulti..
ader klas.
huh!!
tue xpe lagi...

nie....
aku da penin cm kerbau xmandi nie...
pendrive aku hilang!!!!

alamak...next week nak submit report L.I...
aku da berusaha sebaik mungkin menyiapkannye...

senanye...xciap pown lagi...sparuh pon xsampe rasernye...
tp...smer benda2 penting ader dalam 2..

dan yg paling merunsingkan...
banyak data2 penting dan SULIT ketika aku wat praktikal di EPU dulu...
semua ader kat dalam 2...

adus...
aku raser nak rebah...
dan...raser cam nak tumbuk orang jer...
naper la ade mahluk yg nk curik pendrive aku 2...

seolah2 semua keje aku tbengkalai..
dan aku??
ape la dose aku...

4 comments:

kaisu said...

saya tahu kamu rindu..
maapkan saya!
ahakz!

bAbY_LeEcH said...

kamu nie.....
adoi ai...
mane kamu tao kte rindu...
huh!! prasan sungguh!!!

kaisu said...

perasan ker??
ok...
sy trime...

bAbY_LeEcH said...

kamu touching....