Wednesday, July 9, 2008

2 hari.....

lelah terasa...
hidup tunggang-langgang kerna xckup mase...
bukan...
aku yg xpndi nk manage mase adalah lbih tepat.

rase nyer...lgsung aku tak diberi peluang utk rehat...
atau...aku yg pilih utk xberehat...(ntah la!!)

2 hari slps final paper...
aku dikehendaki melapor diri utk buat latihan industri.

2 hari slps menamatkan latihan industri yg meletihkan...
aku tros ikut program ke Bangkok.
pnat...tapi masih enjoy!!

tak lame...
masih 2 hari aku dibenarkan berehat...
klas da bermula!!!!

dan aku...
mengambil cuti sndiri selama 2 hari...
dgn ponteng kuliah.huhu~

peninnya aku...
beg aku yg hilang di airport sewaktu tiba dari bangkok baru shj dijumpai smlm...
conditionnya??
mcm kerbau yg berkubang dlm lumpur..
aku xpasti...beg aku tu diangkut menaiki pesawat...atau ditarik naik motor dan melalui sawah.

yg aku pasti...
apartment yg aku dan kawan2 sewa skunk nie...agak tinggi
dan aku...akan btambah kurus dan semakin malas utk bgerak.

4 comments:

kaisu said...

laian kali duk tingkat bawah taw!
penatla kita nk trun naik ari2..
opps!!

bAbY_LeEcH said...

huh!!!
sajer larrr 2....

kaisu said...

mmg sajer pown...
huhuhuh...

bAbY_LeEcH said...

kamu kan rajin....
slalo singgah..dgn mcm2 alasan