Monday, July 28, 2008

AkHiRnyA....

aku telah berjaya membuatkan seseorg terdiam terpaku....

wakaka~
aku raser...ape yg berlaku da cukup utk membuktikan segala kata2 aku slame nie...
kate2 ku bkn mainan ataupun tipu helah semata2.
aku xbrani utk berkata lebey2...bkn jnis aku utk berlagak dgn sesuatu yg aku xtao...
dan kini...kamu hutang aku sesuatu...dan akan ku tuntut!!

tapi....
yang pedih dan lebey menyayat hati....aku telah dibuli...
kehendak dan kemahuan orang lain...aku plak yg terpakse menunaikannye.
aku mgkin xbiase dgn semua tue...tapi sekurang2nye aku cube. sayangnyer...aku kene kondem plak!!!!
huh!!!da ckup baguz tao aku tawar diri nk tolong taw...
da lar seluruh badanku dipenuhi kotoran...tapi ckit pon xde yg kesian...
ahhh~malang sungguh

12 comments:

kaisu said...

bukannya aku xmahu berikan kamu kata2 semangat..cuma aku rasa kamu patut tahu semua itu..jadikan itu sebagai pengalalaman...yang akan dtg sekali dlm seumur hidup..

kalau aku biarkan kau dlm kekotoran..xkan lgsg aku bantu kamu menghilangkan segala kekotoran itu dgn penuh kesungguhan..tidakkah itu dinamakan kesanggupan..??

bAbY_LeEcH said...

sanggup apakah??
slps pnat mentertawakan aku??
tp...aku hargai semua itu...
perasaan mengalami pengalamaan itu...

kaisu said...

sanggup membiarkan diri ini turut kotor bersama kamu..
merasai nikmat keceriaan bersama..
thanx!
owg hargai sangat2...
pasal tasik cempaka tu next timela ok!

bAbY_LeEcH said...

ceh!! xaci...
pe yg merasai kekotoran bersama??
tipu laaa tue

kaisu said...

abis tue yg owg tlg bersihkan kotoran2 tu buta pe nyer...
awk xtau yg owag amat benci dgn clorox..dan demi awk..
owg relakan diri ini dicloroxkan..
whahaahah...
sengal!

bAbY_LeEcH said...

huh!! 2 bkn merasai kekotoran bersama..
2 namenyer menjalani proses pembersihan.

hah??xsker clorox??npe??

owh...merelakan???samer la sprti awak merelakan diri brhadapan dgn durian....kan...kan...kan...ahakz~

kaisu said...

huh..
tu semua perlukan pengawalan emosi..aku masih mampu tuk mengawalnyer..jgn wisau..
selagi durian belum bertemu ikan keli..aku xkan mempertikaikan nya..
wahahahah...

aku amat benci clorox kerna baunya amat meloyakan..sama seperti durian..
huhuh!!

bAbY_LeEcH said...

sampai kapan pun...akan ku pertahankan...


NO IKAN KELI!!

kaisu said...

wahhahahah..
me too!
no durian!!!forever!!!

hajarss said...

kaisu & baby leech.
sesunggunya durian & ikan keli itu nikmat Tuhan yang patut korg hargai.

;)

* hari2 lunch ikan keli. ehehhe

kaisu said...

wah!
ada geng!!!
hajarss..aku mmg suker ikan keli!!
besh kan??
huhuhu....

Super Nia Hana said...

watashi pun ske ikan keli!
tk ske doorian
:P