Thursday, June 26, 2008

percayakan diri

percaya kpd diri sendiri adalah sebuah perasaan hati. orang yg mempunyai rasa percaya kpd diri sendiri tidak akan terus berputus asa....
dia tak akan terus berubah sedih thdp hidupnya yg jalannya kurang lancar dan berjaya.


terkadang....aku bermonolog bersendirian...
aku bertanya pd diri sendiri...

adakah aku selalu memutuskan bahawa aku xmampu membuat sesuatu perkara sehingga aku kehilangan byk kesempatan utk bjaya???

kehilangan byk kesempatan utk belajar berdikari??

utk jadi lebih mengerti ttg kehidupan ini???


usai berfikir....aku masih buntu tanpa sebarang jwpn......

4 comments:

kaisu said...

jawapan ada depan mata..
anda x perlu carik!
blaja terima...

Matrix01 said...

Percaya pada diri dengan harapan dan keyakinan!

errrr... macam pernah dengar ayat tu??!!

notakaki: verification di bawah ni boleh dihilangkan... jenuh nak menaipnya...

kaisu said...

btul tue..
buangkan aje..
menyakitkan hati!

bAbY_LeEcH said...

en kaisu...utk mcari jwpn...perlukan usaha.dan sy sdg berusaha...

matrix...sorry atas sgala ksulitan...sy masih bru dlm dunia ini...huhu~