Thursday, September 4, 2008

aku sendiri tak percaya...

aku sibuk dgn hal kampus??? ahhh...i cant believe my eyes. aku tao ader kawan2 yang raser cam aku menipo jerk biler aku kate aku bz... sebab sebelum nie aku xpernah bz camni...muker aku ade jerk kat mane2 pd biler2 mase. huh!!! bukan korang jerk xcayer...aku sendiri pon xcayer yang aku sibuk. dok kat fakulti sampe kol 5 ptg hampir setiap hari. aku kah itu??


ntah...mungkin sebab da final year...banyak projek yang perlu disiapkan. asgment berlambak...penat. tapi aku cam da lali. mgkin sebab time praktikal dulu aku lagi bz dari skunk. da xder lagi mase aku utk mengulit mimpi di siang hari.... da xder lagi mase aku utk mengukur jln2 yang ader kt KL nie stiap minggu. macam xcayer...tapi tulah hakikatnye.


ader dari teman2 yang perli..."yer la...org 2 da makin bz skunk..." huh!! btol2 nie...aku xmemain. stiap manusia 2 perlukan perubahan dan rasernye...inilah hijrahku yang pertama. mengurangkan aktiviti luar demi pelajaran. aku perlu perbaiki result aku. tak la teruk mane pon. tapi aku still tak puas hati. kerna aku tao...aku masih mampu lakukan yang lebih baik dari itu. ye...aku yakin!!! sebab aku pernah capai lebih dari yg aku ada kini.


cuma...yang aku masih xmampu nak ubah....sikapku yang tak pernah serius dlm kelas sampe lecturer pon naik penin ngan prangai aku. nak wt camner...kalu aku serius...kompem tertidor nyer dlm klas tue. kene tegur ngn lecturer??? da behse sgt. tapi...stilll nk gak kaco org.huh!!~ pe punye perangai tah.


weeknd?? hujung minggu aku tak lagi dihabiskan dgn merayau2. umi dan mak cik?? aku perlu bergilir jumpa mereka hampir setiap mggu...adus...yang nie mmg pnat. tapi aku xde pilihan.


dan kini...aku masih lagi bz...bz dgn mid sem. pnat toll otak nie rasernye...

2 comments:

kaisu said...

gudluck!
semoga segala kepenatan itu akan terbalas satu hari nanti dgn kejayaan kamu..
amin...

bAbY_LeEcH said...

amin. harap2 begitulah