Thursday, June 19, 2008

wut a messy day...

letih...lesu...bosan...
dah tak tau nak mbayangkan ape lagi...
pagi td...masuk je meeting room..pendengaran aku da tangkap sesuatu
weekend nie kene keje!!!


aku yg baru aje bercita2 nk balik umah weekend nie...
tros terduduk kaku.


hati: "pe kes lak kali nie??"
fikiran: "pe lagi...keje larrr!! xde laen...PAK LAH!!"


pengarah: "kita kne buat ucapan utk PM..mengenai usul kenaikan harge minyak & makanan"
aku: "ucapan pulak?? smlm aku da separuh nyawa buat jwpn utk menteri2 yg pandai2 belake 2 jwb soklan yg dikemukakan di parlimen...(dalam nada bengang)"
pengarah: "dan lagi...kite kne siapkan minit mesyuarat parlimen"
(aku mengelamun...dan main sms scr part time)
pengarah: "fara..awak dengar tak ape yg saya ckap nie??? penting tau!!"
(hah!! amek ko...kan da kne sound!!)
aku: "errr...dengar.sy paham en. Nik (padehal..aku da lame lost)"


biler pmbahagian tugas da settle..
aku bsame2 seorang lg penolong pengarah yg bernama Chin memulakan misi pencarian maklumat..


Chin: "aiyoo..kte xboleh lunch lar kalau macam nie"
aku: "xper la...i da amek breakfast td"


aku hilang sebentar...mcari maklumat...
sekembalinya aku kt bilik si Chin nie...die da xde kat situ...
rupenye dia da g lunch!!
hampeh!! aku terkontang-kanting sorang2 kat opis dgn keje yg berlambak..


ntah pukul berapa larrr baru aku dapat balik arie...
harap2 tak kene stay back..
haru!!

2 comments:

kaisu said...

pak lah...
kau terlalu tuer tuk aku kutuk..
namun..x menjadik masalah kalo aku ckp yg ko terlalu tuer tuk menilai satu kebaikan dan keburukan..
aku tetap benci ko sejak kali pertama aku bersua dgn kau..sedikit pown ko x toleh muke aku..padahal ko sedang bersalaman dgn aku..aku akan ingat saat tue..

bAbY_LeEcH said...

wakaka~
touching xkne tmpat...